צילום סטטוס מקביליות

צילום ססטוס מקביליות

צילום סטטוס מקביליות

צילום סטטוס מקביליות הוא צילום מקיף המתבצע במסגרת של 20 צילומים של מכלול השיניים עד לרמת זיהוי של צל השן. מדובר בצילום המאפשר לקבל נקודת מבט ברורה של מבנה הפה והלסת וזאת באמצעות סדרה של תמונות המתקבלת בפרק זמן קצר, וזאת באמצעות שימוש במכשור מתקדם אותו המכון שלנו מחזיק ומתפעל באישור ובפיקוח משרד הבריאות. השימוש בצילום סטטוס נחשב לאחד השלבים הראשונים אותם מבצעים רופאי שיניים לטובת קביעת תוכנית טיפול מדויקת לטובת הליך של שיקום פה, כמו גם הליכים נוספים בתחום רפואת השיניים המתפתח.

סטטוס מקביליות במכשירים עם מינימום קרינה

כל המכשירים בתחום טיפולי השיניים עברו מהפך, תוצאות מהירות המאפשרות גם שליחה דיגיטלית ודיוק. כל המכשירים הפכו לבטוחים יותר ומאפשרים לאבחן בעיות בכל תחום. צילום סטטוס מקביליות, צילום פנורמי ואף צילום סיטי. אם עד לפני מספר שנים הצילומים שהתקבלו כתוצאה מהשימוש במכונת CT היו באיכות ירודה למדי, כיום מדובר בצילום איכותי מאוד המהווה חלק בלתי נפרד מקביעת תוכנית טיפול, בייחוד בתחום של שיקום פה כוללני הדורש הבנה מדויקת של מצב הלסת והשיניים באופן פרטני. באמצעות מכונת ה- CT החדשנית ניתן לקבל תמונה מלאה ומדויקת של מצב השיניים בפה לצד נשך 4, כל זאת באופן מהיר ועם יכולת לבצע את ההדפסה באיכות מצוינת באמצעות הרחבה של היקף צילומי הפה ובהתאם לכך לבצע אבחון של הפה.

צילום סטטוס מקביליות

תהליך אבחון וטיפול יעיל

צילום באיכות גבוהה זו מהווה דרך מצוינת בעבור רופאי שנייים ליצור תוכנית בעבור מצבים רפואיים כמו למשל ביצוע השתלת שיניים, אורתודנטיה, טיפול שורש ועוד. מדובר במצבים רפואיים הדורשים צילום אבחוני שנועד לסייע לטובת קבית תוכנית הטיפול הרלוונטית. החשש של מטופלים בתחום הוא מפני קרינה חזקה, אולם ניתן בהחלט לומר כי באמצעות המכשור המתקדם של המכון וכן פיתוחים טכנולוגיים משמעותיים כיום מבצעים את הבדיקה בפרק זמן קצר ועם היקף קרינה מינימלי ביותר אשר אושר ומפוקח ע"י משרד הבריאות. 

צילום סטטוס מקביליות הינו צילום רחב היקף המתבצע באמצעות מכשור מתקדם שבו ניתן להיעזר כמו גם לפעול לטובת ציבור המטופלים המבקש לקבל טיפול שיניים מקצועי. על כן, צילום זה מהווה חלק בלתי נפרד מתהליך הטיפול בעולם רפואת השיניים – כצעד ראשוני ומקדים.
סיטי הדמיה דנטלית הינו מכון רנטגן המתמחה בביצוע של צילומים דנטליים פה באופן מהיר, איכותי ומדויק. המכון עובד בשיתוף פעולה עם כלל חברות הביטוח הגדולות בישראל וכן מקפיד על סטנדרט שירות מהגבוהים בישראל.

עדות לכך ניתן למצוא בהמלצות הרבות כמו גם בשיתופי פעולה עם רופאי שיניים מובילים מהארץ כמו גם מהעולם אשר נעזרים בשירות המכון לטובת יצירת מערך טיפולי מתקדם ומדויק.

הצוות המקצועי עומד לרשותכם לכל אורך הדרך ומספק לכם את היכולת להיעזר במכשור מהשורה הראשונה הכולל מכשיר CT חדיש מסוג AT לצד מכשיר פנורמי דיגיטלי שבו ניתן להיעזר לטובת ביצוע של צילומים ובפרט צילום סטטוס מקביליות הנחשב לאחד הצילומים הנפוצים והמבוקשים ביותר.

צרו קשר
Scan the code
דילוג לתוכן