שרטוט ואנליזה ממוחשבים

אנחנו מאמינים שלא הגעתם לכאן בטעות, אם אתם פה סביר להניח שרופא השיניים שלכם שלח אתכם לסשן צילומים קצר (מי ידע שיש כל כך הרבה מה לצלם בשיניים?) לקראת הטיפול הקרב ובא שלכם. אל תלחצו, לפני כל טיפול אורתודנטי, טיפולי שורש ואפילו כתרים שולחים רופאי השיניים לצילומים במכוני ההדמיה לשם קבלת תמונת מצב טובה ומהימנה יותר לגבי המצב שלכם בפה.

הדמיה דנטלית

מה זה בעצם שרטוט
ואנליזה ממוחשבים?

כאשר אנחנו מדברים על שרטוט ואנליזה ממוחשבים אנו מדברים על מספר של מדידות אשר מתבצעות בצורה ממוחשבת באמצעות צילום צפלומטרי(עליו עוד נרחיב בהמשך), באמצעות צילומים אלו יכול האורתודנט לקבל תמונת מצב טובה יותר לגבי מצב השיניים וזוויות השיניים. דרך אנליזה יכול הרופא המטפל לקבל מידע מדויק לגבי השוני בין הלסת העליונה לתחתונה, בין הלסת לשיניים, חניכיים ומבנה השן – באמצעות כל אלו יכול לתכנן את הטיפול בצורה טובה ומהימנה יותר.

הכירו: צילום צפלומטרי

צילום צפלומטרי הוא למעשה צילום פרופיל מרוכז של הלסתות, השיניים והגולגולת. במסגרת הצילומים יכול לראות רופא השיניים את מצב הסגר בשיניים, מצב הגולגלת ביחס ללסתות ולשיניים ואת מצבן של הרקמות הרכות. צילום זה לרוב נעשה כאשר מטופל מבקש לעבור תהליך אורתודנטי של יישור שיניים, צילום זה מתבצע ממספר כיוונים וזוויות שונות של הגולגולת.

לא טיפול פולשני אך יעיל

למעשה מדובר באחד הטיפולים הפחות פולשניים במכוני הדמיה וצילום שיניים. צילום צפלומטרי מתבצע ללא כל הכנסת ציוד אל חלל הפה ועובד באמצעות מכשיר דיגיטלי הסורק בצורה חיצונית למשך כ – 20 שניות את ראש המטופל.

שרטוט ואנליזה ממוחשבת:
סוף התהליך!

לאחר מסכת הצילומים הצפלומטרים מתבצע תהליך האנליזה באמצעות תוכנה ייעודית אשר סורקת את כל הממצאים ומכינה את התוצאה הסופית לשם יישור שיניים. התוכנה יוצרת מעין הדמיה ממוחשבת למבנה הגולגולת, לסת ושיניים של המטופל ומספרת בצורה מדויקת מה מצב צפיפות השיניים, מצב המנשך והסגר וזוויות השיניים. מדובר באחד הצילומים החשובים ביותר לשם טיפול אורתודנטי יעיל וטוב.

סיטי חדר קבלה מודיעין

"תגידו צ'יז": תמונות פנים ושיניים

לרוב שישלחו אתכם לשם שרטוט ואנליזה ממוחשבת יבקש הרופא המטפל לקבל גם תמונות פנים ושיניים, תמונות אלו הן למטרת תיעוד השיניים שלכם במצבים שונים לקראת יישור השיניים. הצילומים יכללו לרוב בין 10-12 תמונות שנות כאשר יצלמו את הפרופיל, הפרונט, 45 מעלות, חיוך, פה במצב מנוחה, סגר ומנשך כשהפה פתוח וגם כשהוא סגור. לעומת שאר הצילומים, צילום זה אינו צילום רנטגן ומתבצע במצלמה דיגיטלית עם עדשות יעודיות.

בדרך לטיפול אורתודנטי עוצרים בסיטי הדמיה דנטלית

אנו מאמינים שהצלחתם להבין את החשיבות בשרטוט ואנליזה ממוחשבים לשם הצלחה בתהליך האורתודנטיה שלכם, לא סתם רופא השיניים שלכם שלח אתכם לבצע אותם לפני שהוא בונה את תוכנית הטיפול. סיטי הדמיה דנטלית מתמחה בשרטוט ואנליזה ממוחשבים יחד עם כל סוגי הצילומים וההדמיות השונים ומזמינה אתכם לסשן צילומים אותו סביר להניח תסיימו עם חיוך.

למה אתם מחכים – התקשרו אלינו עוד היום!

צרו קשר
Scan the code
דילוג לתוכן